Zubní výplně

Estetika

GC Gradia Direct
světlem tuhnoucí fotokompotitní materiál pro neviditelné výplně

Jedná se o materiál s unikátní strukturou nanočástic s důmyslným a přesto jednoduchým systémem odstínů. Systém byl vyvinut v souladu s filozofií GC minimálně invazní stomatologií. CG Gradia Direct mění standard estetické „neviditelnosti“, jejímž výsledkem je skvělá, přirozeně vypadající fotokompozitní výplň.

Minimálně invazivní stomatologie (MI) * Konzept GC-Company (www.gceurope.com)

Moderní Karyologie zahrnuje Diagnosu, Prevenci, Ošetření nebo-a Kontrolu.

MI je moderní lékařský přístup k managementu kazu. Princip je velmi jednoduchý: identifikovat rizikové faktory co nejdříve. Eliminovat nebo minimalizovat rizika a předcházet vzniku zubního kazu. V případě vzniku zubního kazu, jen jak je co nejvíce možno, ze struktury zubu zachovat a pomocí bioaktivních materiálů obnovit. Tato technika podporuje tvorbu zubní skloviny a zabraňuje dalším škodám. V kontrastu ke klasické terapii „vrtání a plnění“, která léčí pouze příznaky onemocnění zubu a zanedbává prevenci.

GC GRADIA DIRECT má podobnou rozmanitou strukturu s mnoha odrazovými plochami jako přirozený zub. Způsob, jakým odrážejí světlo, a tedy i jejich optické vlastnosti jsou proto velmi podobné, což vytváří esteticky neviditelnou výplň.

1. S. Ostatně malíři 14-tého století jako byl Rembrant či Rubens používali stejnou techniku vrstvení barev za použití bílku. Ten pak pùsobil jako čočka mezi jednotlivými vrstvami. Docházelo na nich k spektrálním lomům světla. Několika milionová kombinace odražených odstínů a jejich kombinací, vedly k hloubce a svítivosti jejich uměleckých děl.

V mých očích – estetická stomatologie je uměním. Zahrnuje jak sochařství, tak i malbu. Zručnost, umělecké cítění, kreativita a odpovědnost jsou pro mne hlavním zdrojem úspěchu, ať již chirurga, zubního lékaře či zubní lékařky.

• Alternativou fotokompozitních výplní jsou pak Amalgámové výplně Inlay´s nebo Onlay´s, pomalý přechod k zubním náhradám.